Jak elegantně odmítnout

Na každého z nás se denně valí desítky různých nabídek na zvýhodněné to nebo mimořádné ono. Někdy stačí ty nabídky hodit do koše, jindy je ale potřeba něco učinit. Nejlépe něco podobného jako jedna zákaznice T-Mobile.

Vážený pane řediteli,

děkuji Vám za Vaši ochotu aktivovat mi internetové zvýhodnění Surf+ na dva měsíce zdarma. Bohužel Vám ale musím sdělit, že jsem si žádnou takovou službu neobjednala, nevyužívám jí a ani v budoucnu ji využívat nehodlám. Proto tímto prosím o deaktivaci této služby. Bohužel mám problémy s telefonem, proto deaktivaci řeším e-mailem a ne požadovanou SMSkou.

Jako vstřícnost z mojí strany za vaši nabídku bych vám tímto ráda také něco nabídla. Jsem tři měsíce matkou a zbývá mi část mateřského mléka. Nabízím vám tímto zbylé mateřské mléko, které moje dcera nespotřebuje, po dva měsíce zdarma. Mléko je Vám kdykoli k dispozici na adrese, na kterou zasíláte vyúčtování za vaše služby. Věřím, že Vám mateřské mléko chutná a že budete stejně spokojen, jako když pijete bežné mléko z obchodu. Tato nabídka platí od 24.7.2007 pro vás, ředitele marketingových služeb, Miroslava Výborného. Krátce před vypršením testovací doby 2 měsíců, vám pošlu SMSku na vámi uvedené telefonní číslo (+420) 603 603 603

Pokud se vám tato nabídka líbí, klidně ji využívejte i po 2 měsících, po které máte nyní přebytečné mateřské mléko zdarma. Poté vám budu účtovat měsíční paušál ve výši 6 000,- Kč. Nepřejete – li si dále mateřské mléko odebírat, pošlete prosím SMS zprávu ve tvaru „JA, MIROSLAV VYBORNY, REDITEL MARKETINGOVYCH SLUZEB, UZ NADALE NECHCI ODEBIRAT MATERSKE MLEKO“ na telefonní číslo +420 604 371 287.

Náklady na odeslání této SMS zohledněte prosím v mém měsíčním vyúčtování.

Upozornění: Tyto texty vyjadřují osobní názor autora. Napsat mu můžete na adresu blog (zavináč) prouza.cz

Share